Klachtenformulier

Een klacht is nooit leuk. Mocht er toch iets zijn wat anders loopt dan zou moeten, dan gaan we hierover graag met u in gesprek. Voor ons is een klacht een goede reden om de gang van zaken binnen de praktijk tegen het licht te houden. Alle klachten worden daarom serieus besproken en vaak worden er werkafspraken gemaakt om een herhaling te voorkomen. Heeft u op- of aanmerkingen of positieve kritiek, wij horen het graag!

U kunt hiervoor gebruik maken van onderstaand formulier. Het uiten van zorgen, klachten of emotioneel geladen boodschappen komt vaak het best tot zijn recht in persoonlijke gesprekken. De dokter of assistente zal daarom telefonisch contact opnemen en u uitnodigen voor een gesprek.

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.